İş TanımıSektörünün öncü firmalarından biri olan şirketimizin Genel Müdürlüğü'nde değerlendirilmek üzere CRM Yöneticisi olarak bizimle çalışacak takım arkadaşı aramaktayız.
- Müşteri segmentasyonu ve CRM çalışmalarını yürütecek,
- Pazarlama faaliyetleri ve müşteri memnuniyet çalışmalarını raporlayacak,
- Müşteri datalarının yorumlanmasını sağlayacak,
- Çapraz satış kampanyaları yürütülmesini ve sonuçlarının analizini yapacak,
- Potansiyel müşteri analizleri yaparak satış listelerini ilgili kanallar tarafından kullanılabilir hale getirecek,
- Sorunu çözüme ulaştıracak ve müşteri geri bildirimlerini yanıtlayacak,
- Veri tabanında inceleme,modelleme ve çalışmaları gerçekleştirecek,
Aranan Nitelikler - Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
- Müşteri ilişkileri yönetimi CRM uygulamaları ve veri tabanı yönetiminde en az 4 yıl deneyimli,
- Planlama ve organizasyon becerisi gelişmiş,
- Pazarlama ve satışa yönelik kampanya üretebilen,
- Analiz ve raporlamaya hakim,
- Müşteri odaklı,
- İletişim becerisi kuvvetli,
- Analitik düşünce yapısına sahip,
- MS Office programlarını iyi derecede kullanabilen
- İstanbul Avrupa yakasında ikamet eden.