Danışmanlığını yapmakta olduğumuz uluslararası perakende sektöründe faaliyet gösteren müşteri firmamızın, Yeşilköy Serbest Bölge'de yer alan ofisinde görevlendirilmek üzere DEPARTMAN ASİSTANI arayışımız bulunmaktadır.
- Bağlı bulunduğu yöneticinin ajandasını yönetmek,
- Yurt içi ve yurt dışı seyahat organizasyonlarını düzenlemek,
- Raporlama, dosyalama, dökümantasyon konularını yönetmek,
- Toplantıları organize etmek ve gerekli ön hazırlıkları yapmak ve ilgili katılımcıların bilgilendirilmesini sağlamak,
- Yöneticinin yurt içi ve yurt dışından gelen misafir trafiğini koordine etmek,
- Toplantılar ve sunumlar ilgili gerekli organizasyonları yapmak,
- Diğer departmanlardan gelen periyodik raporları ve dökümantasyonu konsolide etmek gibi sorumluluklar üstlenecektir.
- Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
- Yönetici Asistanlığı konusunda minimum 2 yıl deneyimli,
- Çok iyi derecede İngilizce bilen,
- MS Office programlarına; excel ve power point'e hakim,
- İletişimi güçlü, güler yüzlü, temsil yeteneği yüksek,
- Türkçe' ye sözlü ve yazılı olarak hãkim,
- Dış görünümüne özen gösteren, prezentabl,
- Esnek çalışma saatlerine uyumlu,
- İstanbul Avrupa yakasında ikamet eden/edebilecek olan.
İlan lokasyonu | İstanbul Avrupa / Tümü |
İlan Tarihi | 30/05/2016 |
Cinsiyet | Belirlenemedi |
Çalışma Şekli | Tam zamanlı |
Firma | My Job Executive Search & Selection |
Sektör / Bölüm / Pozisyon | İthalat - İhracat / Sekreterya / Ofis Elemanı |