E-Ticaret Uzmanı iş ilanı açıklaması
1994 Yılından beri faaliyet göteren firmamız son 7 senedir e-ticaret sektöründe başarılı çalışmalara imza atmıştır.
İzmir Gaziemir' Depomuzda E-Ticaret sitemizde görevlendirilecek aşağıda belirtilen özelliklerde “E-Ticaret Kategori Yöneticisi” aranmaktadır.
E-ticaret süreçleri, online mağazacılık konusunda en az 2 yıl tecrübeli
E-Ticaret , Gittigidiyor , N11 gibi sanal satış kanalların da en az 1 yıl çalışmış ve tecrübeli,
E-Ticaret Kategori, Sipariş ve Operasyon yönetimi sürecinde yer almış,
Photoshop ve çeşitli grafik programlarından en az 1 tanesine hakim olan,
Tüm iş akış süreçlerinde online mağaza yönetimini yapabilecek,
SEO konusunda deneyimli
Sosyal medya alanında deneyim sahibi,
Google araçlarını (Google Analytics, Google Tag Manager, Google Adwords, vb.) kurabilen, işlevlerini etkin olarak kullananabilen ve elde edilen sonuçları raporlayabilen
Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek
B Sınıfı Ehliyetli
İŞ TANIMI
Belirlenen pazarlama stratejilerine göre e-ticaret operasyonunu yönetecek,
Haftalık ve aylık kampanya planlanması ve takibinin yapılması
Satışı yapılacak ürünlerin resim, içerik, özellik ve tanıtım yazılarını düzenlemek,
Fiyat kontrolü ve ürünlerin satışa açılması süreçlerini takip ederek siteye eklenmesini sağlamak,
Pazar ihtiyaçlarını belirleyip ürün gamına eklenip çıkarılacak ürünlerin belirlenmesi,
Ürünlerin tedarik edilip sevkiyat organizasyonunun yapılması,
Müşterilerle elektronik ortamda veya telefon aracılığı ile iletişim kurarak, gelen müşteri sipariş ve ürün değişim / iade talepleri yanıtlayıp, gerekli şekilde yönlendirme işlemlerini yapmak,
Tedarikçiler ile iletişim halinde olunması ve ürün içeriği, görsel gibi gerekli bilgilerin temin edilmesi ve siteye eklenmesi
Satış, stok ve operasyon sürecinin yönetilmesi
Şirketin web sitesi ile gittigidiyor, n11, hepsiburada gibi pazar yerleri üzerinden yaptığı satışların takibi,
Yeni ürünlerin internet üzerinde satışa açılması, stokta bulunmayan ürünlerin satışa kapatılması,
Ürün sınıflandırma, fiyatlandırma ve marj çalışmalarının yapılması
E-ticarette stratejik satış projeleri geliştirilmesi ve sonuçlarının ölçülmesi