PLUSCOM İLETİŞİM AŞ Engelli Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Engelli Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Sektörünün lider firmalarına çağrı merkezi hizmeti veren firmamızda görevlendirilmek üzere Engelli Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi aranmaktadır.


Çalışma lokasyonu Karabük'tür.

Adayların ön yazılarında engel durumlarını tam olarak açıklamasını ve heyet raporlarında yazan engel derecelerini yüzdesel olarak belirtmelerini rica ederiz.


Aranan Nitelikler

Lise, Önlisans veya Üniversite mezunu,
Ekip çalışmasına uygun ve uyumlu,
Ses tonu ve diksiyonu düzgün,
Ekip ruhuna sahip,
Çağrı Merkezi'nde kariyer hedefleyen,
Müşteri odaklı ve insan ilişkilerinde başarılı,
Tercihen çağrı merkezi deneyimi bulunan,
MS Office programları kullanabilen,
Hızlı klavye kullanabilen,
Tercihen son 6 ay çalışması olmayan adaylar,
Erkek adaylar için askerliğini yapmış veya 2 yıl tecilli,


Engelli Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Karabük / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma PLUSCOM İLETİŞİM AŞ
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi Ürün ve Hizmetleri / Müşteri İlişkileri / Eleman