Webhelp Engelli Müşteri Hizmetleri Yetkilisi İş İlanı

Engelli Müşteri Hizmetleri Yetkilisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Webhelp Türkiye olarak 3 lokasyonda 40 iş ortağı ve 2200 çalışanı ile Türkiye'nin lider çağrı merkezleri arasında yer almaktayız. Yetkin insan kaynağı, çağdaş teknolojik altyapısı ve etkin süreç yönetimiyle farklı sektörlere, 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet veren bir çağrı merkeziyiz. Gerek yönetim ekibi ve danışman kadroları gerekse kritik personeli ile yıllardır çağrı merkezi alanında kariyer imkanı sağlayan, profesyonel deneyime sahip ekiplerden oluşmaktayız.

 
Aranan nitelikler;
 

  • Türkiye İş Kurumuna kayıtlı ve yasa gereği engelli kapsamında değerlendirilebilecek,
  • Engellilik derecesi %40 ve üzerinde olan,
  • Engel durumu ofis içinde aktif çalışmasına uygun olan,
  • 09:00 - 18:00 saatleri arasında çalışacak,
  • Bilgisayar kullanma becerisine sahip,
  • Yazılı ve sözlü iletişim becerisine sahip,
  • Takım çalışmasına yatkın,
  • Dinamik, disiplinli ve takipçi, sorumluluk sahibi, çalışma koşullarına uyum sağlayabilecek,
  • Diksiyonu düzgün, güler yüzlü, pozitif adaylar

 



Çeşitli Projelerimizde Çağrı Merkezi operasyonunda görevlendirilmek üzere, müşterilerden gelen çağrıların, kaliteli hizmet anlayışı içerisinde cevaplanmasına ve müşteri memnuniyetinin sağlanmasına katkı sağlayacak müşteri hizmetleri yetkilileri arıyoruz.


Engelli Müşteri Hizmetleri Yetkilisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Webhelp
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi Ürün ve Hizmetleri / Müşteri İlişkileri / Eleman