Pegasus Hava Taşımacılığı A.Ş. Engelli Personel-Ofis Destek Elemanı İş İlanı

Engelli Personel-Ofis Destek Elemanı iş ilanı açıklaması

Çeşitli pozisyonlarda ve bölümlerde, “Ofis Destek Elemanı” pozisyonlarında değerlendirilmek üzere belirtilen kriterleri sağlayan kişilerin başvurularını beklemekteyiz.

En az lise düzeyinde eğitim almış, (Eğitim düzeyleri pozisyonlara göre değerlendirilecektir.)
Tercihen daha önce iş deneyimi edinmiş ve dosyalama, arşivleme vb konularda deneyimli olan,
Bilgisayar ve MS Office programlarını kullanabilen,
B sınıfı ehliyeti olan, (aktif araç kullanabilen)
İnsan ilişkileri kuvvetli, güler yüzlü,
Yazılı-sözlü iletişim becerisi gelişmiş, iş takibinde başarılı, kişisel motivasyonu yüksek, gelişime açık,
Anadolu Yakasında ikamet eden,
Türkiye İş Kurumu’na kayıtlı ve engelli personel kadrosunda istihdam edilmeye uygun.

Engelli Personel-Ofis Destek Elemanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Pendik
İlan Tarihi 03/01/2017
Cinsiyet Belirlenemedi
Yaş Aralığı 18 - 40
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Pegasus Hava Taşımacılığı A.Ş.
Sektör / Bölüm / Pozisyon Havacılık / Havayolu / Ofis Elemanı