Farsça Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz Çağrı Merkezi sektöründe faaliyet gösteren kurumsal müşterimiz için Müşteri Hizmetleri biriminde görev almak üzere "Farsça Bilen Müşteri Temsilcisi" arayışımız bulunmaktadır.
Genel Nitelikler:
• Akıcı şekilde Farsça okuyabilen, anlayabilen, yazabilen ve konuşabilen,
• İletişim yeteneği güçlü,
• Müşteri ilişkileri konusunda deneyimli, takım çalışmasına yatkın,
• 7/24 vardiya düzeninde görev alabilecek,
• Esnek çalışma saatlerine uygun,
• İstanbul’da Avrupa yakasında ikamet eden,
• Erkek adaylar için askerliği en az 2 yıl tecilli veya tamamlanmış.
İşin Tanımı:
• Müşteri taleplerini karşılamak, çözüm üretmek,
• Kurum ilkeleri doğrultusunda gerekli müşteri memnuniyetini gerçekleştirmek.
"HAPPY İnsan Kaynakları, Eğitim ve Danışmanlık Ltd. Şti." Türkiye İş Kurumu' nun 728 numaralı izin belgesi ile faaliyetlerini sürdürmektedir. "