Mimari aluminyum sistemler alanında faaliyet gösteren şirketimiz için;
Şirket merkezimizde görevlendirilmek üzere,
* Tüm muhasebe kayıtlarının ve ve genel muhasebe işlemlerinin takibini yapacak,
* Finans planlama ve raporlamalarını hazırlayacak, bankalar ile ilişkileri yönetecek,
* Günlük, haftalık ve aylık olarak ödeme planlarını hazırlayacak,
* Şirket bütçe çalışmalarını yapacak,
* Mali müşavir ile ilişkileri koordine edecek,
* Personel SGK giriş ve çıkış işlemlerini Zirve programı üzerinden yapacak,
* Resmi kurumlara yapılması gereken tüm bildirimlerin zamanında yapılmasını sağlayacak ve kontrol edecek,
* Üniversitelerin İktisadi ve İdari Bilimler bölümlerinden mezun,
* Tercihen SMMM belgesine sahip,
* İnşaat taahhüt sektöründe en az 3 yıl deneyimli,
* Zirve Finansman ve MS Office programlarını ileri seviyede kullanabilen,
* Güncel Vergi, SGK ve TTK mevzuatlarına hakim,
* Disiplinli, sorumluluk sahibi ve çözüm odaklı çalışabilen,
* İletişim ve organizasyon yeteneği güçlü,
* Ehliyeti olan ve aktif araç kullanan,