İş Tanımı Perakende sektöründe hizmet veren şirketimiz için,
Şirket menfaatleri doğrultusunda, tüm şube ve birimler arasındaki koordinasyonu sağlamak, Belirtilen rut çerçevesinde şubeleri dolaşmak, Birimler arası koordinasyonu sağlamak, Bağlı bulunan Koordine görev yapan personel arasında işbirliği sağlanabilmesi için yönlendirici olmak.
Genel Müdürlerinin Firma ile ilgili genel istek ve direktiflerini mevzuata uygun olarak verilecek her türlü görevleri zamanında ve eksiksiz olarak yerine getirmek,
Satınalma, muhasebe/finans departmanı ile iş geliştirme ve tanıtım görevlerini yerine getirmek, Şirketin rutin işlemleriyle ilgilenmek İnsan kaynakları birimi ile gerekli personel eğitimlerine katılarak öncülük sağlamak, Aranan Nitelikler İyi derecede Microsoft Office bilmelidir. İnsan ilişkilerinde iyi, aktif ve güler yüzlü olmalıdır. Arşivleme ve dosyalama işlemlerine vakıf olmalıdır. Diksiyonu düzgün olmalıdır. Dış görünümüne ve kılık kıyafetine özen göstermelidir. Sistem kurma konusunda tecrübe sahibi olmalıdır. Ekip yönetimi, organizasyon ve iletişim becerileri yüksek bilir kişi olmalıdır. En az 5 yıl market yönetimi konusunda deneyimli olmalıdır.