REFLEKS YANGIN GÜVENLİK SİSTEMLERİ A.Ş. Genel Sekreter İş İlanı

Genel Sekreter iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Refleks Yangın Güvenlik A.Ş. elektronik ve mekanik yangın alarm ve sistemlerini ithal eden bir kuruluştur. Uluslararası onaya sahip sektöre hitap eden yazılımları kullanan ve üreten, montaj ve bakım işlerini kendi bünyesinde gerçekleştiren yangın söndürme sistemleri sektöründe deneyimli kadrosu ile çalışmalarını devam ettirmektedir. Refleks Yangın Güvenlik Sistemleri Ltd. Şirketi aktif ve pasif yangın söndürme sistemleri ve ürünlerinin tasarım, mühendislik hizmetleri, özel yazılımlarla hidrolik hesaplarını yapmakta ithal edilen sertifikalı ürünlerin montaj, devreye alma, eğitim ve bakım hizmetlerini sağlamaktadır. Refleks firmasının konsepti, özellikle endüstriyel yangın söndürme çözümlerine konsantre olmak, en ileri teknolojiyi sağlamak, standartlara göre tasarım ve montaj yapmak, sektörlerin ve tesislerin sahip oldukları risklere göre yangın söndürme sistemleri tasarlamak, sertifikalı ürünler tedarik etmektir.


Aranan Nitelikler

Genel olarak, idari ve sekreterlik işlerimizi yürütecek,

Telefon trafiğine hakim, diksiyonu düzgün,

Gelen-giden evrakların kayıtlarını tutabilecek,

Kargo takibi yapacak,

Bilet alım organizasyonlarını koordine edecek,

Sekreter aranıyor..


Genel Sekreter ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma REFLEKS YANGIN GÜVENLİK SİSTEMLERİ A.Ş.
Sektör / Bölüm / Pozisyon Proje ve Taahhüt / Sekreterya / Eleman