Havayolu Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması
Competence Call Center Avrupa’nın lider çağrı merkezlerindendir. 5000’den fazla müşteri temsilcisiyle, 17 farklı lokasyonda ve 8 farklı ülkede en yüksek seviyede müşteri memnuniyeti sağlanmaktadır. Kaliteli çözümler sunduğumuz için ulusal ve uluslararası tanınan şirketlerin komünikasyon anlanında birinci tercihleri olmaktayız.
Havayolu şirketi için genç ve dinamik bir ekipte yer almaya ne dersin?
Genel Nitelikler:
19 yaşını doldurmuş
En az lise mezunu
Tercihen Müşteri Hizmetleri alanında tecrübesi olan
Mükemmel iletişim becerilerine sahip
Iyi derecede Almanca-Türkçe, İngilizce-Türkçe dil bilgisine sahip (yazım dili ve konuşma bilgisi)
Bilgisayar kullanımına hakim, aynı zamanda MS Office uygulamalarını iyi kullanabilen
Yazılı ve sözlü ifadesi kuvvetli
Sürekli gelişime açık
Takipçi ve sorumluluk sahibi
Dış kaynaklı bilgileri iş ortamında efektif kullanabilen
Hedef odaklı
Kariyer hedefleri olan ve geleceğini bizimle şekillendirmek isteyen adaylar
İş Tanımı:
Back Office Departmanında müşteriye destek verilmesi
Dosyalama işlemlerinin yapılması
Müşteri ile kurumsal yazışmaların sağlanması
Müşterilerin problemlerinin çözümlenmesi ve yönlendirilmesi
Mesai saatimiz 08:30 – 18:30
Sabit Maaş + Performans Primi
Şirket bünyemizde Yemekhane ve Servis imkanı