Havayolu Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması
                    
                    Competence Call Center Avrupa’nın lider çağrı merkezlerindendir. 5000’den fazla müşteri temsilcisiyle, 17 farklı lokasyonda ve 8 farklı ülkede en yüksek seviyede müşteri memnuniyeti sağlanmaktadır. Kaliteli çözümler sunduğumuz için ulusal ve uluslararası tanınan şirketlerin komünikasyon anlanında birinci tercihleri olmaktayız.
 
 Havayolu şirketi için genç ve dinamik bir ekipte yer almaya ne dersin?
 
 Genel Nitelikler:
 
     19 yaşını doldurmuş
     En az lise mezunu
     Tercihen Müşteri Hizmetleri alanında tecrübesi olan
     Mükemmel iletişim becerilerine sahip
     Iyi derecede Almanca-Türkçe, İngilizce-Türkçe dil bilgisine sahip (yazım dili ve konuşma bilgisi)
     Bilgisayar kullanımına hakim, aynı zamanda MS Office uygulamalarını iyi kullanabilen
     Yazılı ve sözlü ifadesi kuvvetli
     Sürekli gelişime açık
     Takipçi ve sorumluluk sahibi
     Dış kaynaklı bilgileri iş ortamında efektif kullanabilen
     Hedef odaklı
     Kariyer hedefleri olan ve geleceğini bizimle şekillendirmek isteyen adaylar
 
 İş Tanımı:
 
     Back Office Departmanında müşteriye destek verilmesi
     Dosyalama işlemlerinin yapılması
     Müşteri ile kurumsal yazışmaların sağlanması
     Müşterilerin problemlerinin çözümlenmesi ve yönlendirilmesi
     Mesai saatimiz 08:30 – 18:30
     Sabit Maaş + Performans Primi
     Şirket bünyemizde Yemekhane ve Servis imkanı