Head Of Customer Experıence iş ilanı açıklaması
CIVITAS Danışmanlık, yurtiçi ve yurtdışında faaliyet gösteren birçok firmaya insan kaynakları alanında danışmanlık hizmeti veren bir firmadır. CIVITAS Danışmanlık, uzman ekipleri ile seçme, değerlendirme ve yerleştirme süreçlerinde kaliteli istihdam hizmetleri sunmaktadır.
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz İstanbul Levent’te yer alan e-commerce alanına faaliyet gösteren müşterimiz için '' HEAD OF CUSTOMER EXPERIENCE’’ arayışımız bulunmaktadır.
Your Education and Experience
• Bachelor’s degree
• Knowledgeable on contact center technology such as IVR and Live Chat
• Project Management / Six Sigma experience considered an asset
• Hands on experience with contact center workflow, phone queue management.
• Must possess excellent customer service, follow up and organizational skills
• Relationship Building with remote partners
• Fluency in Turkish and English is required, and no military obligation for male candidates
• Leadership
• Problem Solving
• Elevated Decision Making and Escalated Problem Resolution
• Business and Organization Aptitude
• Team Management and Development
• Innovation and Continuous Improvement
• Fiscal and Revenue Management (budget, forecast and plan effectively for future growth)