İş Tanımı
- Bağlı bulunduğu Yönetim Kurulu' nun tüm toplantılarını organize edecek,
- Katılım göstermesi gereken toplantılara katılıp raportörlük yapacak,
- Birim yöneticilerinden gelen raporların konsolidasyonunu yapıp özet sunumlar hazırlayacak,
- Yönetim Kurulu' nun şirket içi - şirket dışı iletişimini sağlayacak,
- Yönetim Kurulu' nda alınan karaları kayıt altına alıp takibini yapacak ve yerine getirilmesi için ilgili birimleri takip edecek,
Kurumumuzda görevlendirmek üzere "İcra Kurulu Asistanı" takım arkadaşı alınacaktır.
Aranan Nitelikler - Üniversitelerin 4 yıllık eğitim veren ilgili bölümlerinden mezun, tercihen İşletme alanında yüksek lisans yapmış,
- Yönetim Kurulu Asistanlığı görevini en az 5 yıl yürütmüş,
- İleri düzeyde MS Office programlarını (Word, Excel, Power Point, Outlook) kullanabilen,
- Raporlama, sunum hazırlama ve aktarma becerileri olan,
- Detaylara önem veren ve dikkatli,
- Organizasyon ve takip yeteneği kuvvetli,
- İletişim ve problem çözme becerileri gelişmiş,
- Analiz etme ve takip becerisi kuvvetli,
- Ekip çalışmasına yatkın, girişken, hızlı ve dinamik,
- Güleryüzlü,dinamik, prezantabl,
- Tercihen İngilizce bilen,
- Anadolu yakasında ikamet eden