ANABİLİM EĞİTİM KURUMLARI İcra Kurulu Başkanı Asistanı İş İlanı

İcra Kurulu Başkanı Asistanı iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

 

  • Bağlı bulunduğu Yönetim Kurulu' nun tüm toplantılarını organize edecek,
  • Katılım göstermesi gereken toplantılara katılıp raportörlük yapacak,
  • Birim yöneticilerinden gelen raporların konsolidasyonunu yapıp özet sunumlar hazırlayacak,
  • Yönetim Kurulu' nun şirket içi - şirket dışı iletişimini sağlayacak,
  • Yönetim Kurulu' nda alınan karaları kayıt altına alıp takibini yapacak ve yerine getirilmesi için ilgili birimleri takip edecek,

 

Kurumumuzda görevlendirmek üzere "İcra Kurulu Asistanı" takım arkadaşı alınacaktır.


Aranan Nitelikler
  • Üniversitelerin 4 yıllık eğitim veren ilgili bölümlerinden mezun, tercihen İşletme alanında yüksek lisans yapmış,
  • Yönetim Kurulu Asistanlığı görevini en az 5 yıl yürütmüş,
  • İleri düzeyde MS Office programlarını (Word, Excel, Power Point, Outlook) kullanabilen,
  • Raporlama, sunum hazırlama ve aktarma becerileri olan,
  • Detaylara önem veren ve dikkatli,
  • Organizasyon ve takip yeteneği kuvvetli,
  • İletişim ve problem çözme becerileri gelişmiş,
  • Analiz etme ve takip becerisi kuvvetli,
  • Ekip çalışmasına yatkın, girişken, hızlı ve dinamik,
  • Güleryüzlü,dinamik, prezantabl,
  • Tercihen İngilizce bilen,
  • Anadolu yakasında ikamet eden

İcra Kurulu Başkanı Asistanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma ANABİLİM EĞİTİM KURUMLARI
Sektör / Bölüm / Pozisyon Eğitim / Eğitim / Uzman