İk Ve İdari İşler Uzmanı iş ilanı açıklaması
Şirket politikaları ve stratejileri doğrultusunda Personel özlük işleri, bordro puantaj, İş kanunu ve SGK ile ilgili gerekli uygulamaların yerine getirilmesi,
Uygun personeli bulma kaynaklarını tespit etmek ve bağlantılar kurmak,adayların ön mülakatlarını gerçekleştirmek, notlar almak ve uygun rapor hazırlamak; uygun adayların ilgili bölüm yöneticileri ile birlikte yapılacak nihai mülakatlarını organize etmek
İşe alınacak personelin gerekli evraklarının eksiksiz teminini sağlamak ve personel evraklarını arşivlemek
Personel işe giriş ve çıkışları ile ilgili yasal işlemlerin gerçekleştirilmesi,
Personel sicil dosyalarının oluşturulup güncelliğinin sağlanması,
İşe alınacak personelin gerekli evraklarının eksiksiz teminini sağlamak ve personel evraklarını arşivlemek
Rapor, izin, ücretsiz izinlerin eksiksiz kaydını tutmak
İnsan kaynakları süreçlerinin iyileştirilme çalışmalarında bulunulması,
Dışarıdan sağlanan yemek ve servis hizmetleri ile ilgili süreçleri yönetilmesi,
İdari İşler yapılanmasının oluşturulması ve devamlılığının sağlanması.
Telefon,yazışma,fax ve e-mail trafiğini yürütmek
Fatura, irsaliye kesmek ve ön muhasebe tutmak,
İdari işleri süreçlerini yürütmek.(servis,yemek,gsm hat ve cihaz yönetimi, muhaberat, idari satınalma).
Telefon,yazışma,fax ve e-mail trafiğini yürütmek,
ARANAN NİTELİKLER
Yüksekokul veya Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
Ön muhasebe konusunda deneyimli,
Personel ve özlük işleri ile ilgili yasal mevzuata hakim,
Bordrolama konusunda deneyimli,
Microsoft ofis programları bilen,
Raporlama ve Sunum konusunda bilgili
Personel devam takip sistemi konusunda deneyimli ve bilgili,
Personel havuzu olan
İdari işler konusunda deneyimli,
Dikkatli ve titiz çalışan,
İş takibi ve sonuçlandırılması konusunda başarılı, Analitik,
Raporlama kabiliyeti olan,
Güçlü iletişim becerilerine sahip,
Esnek çalışma saatlerine ayak uydurabilen
Tercihen aktif olarak araç kullanabilen,
Gebze ve Tuzlada ikamet eden