DENİZBANK İletişim Merkezi Kalite Ve Süreç Geliştirme Yetkilisi İş İlanı

İletişim Merkezi Kalite Ve Süreç Geliştirme Yetkilisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı:

Speech Analytics hakkında bilgi sahibi olup, analiz ve araştırmalar yapacak,
Veri analizi tekniği ile inceleme yaparak, mevcut süreçler için iyileştirme çalışmalarını raporlayabilecek çalışma arkadaşları arıyoruz.


Genel Nitelikler:

En az Önlisans mezunu,
Speech Analytics konusunda en az 2 yıl tecrübeye sahip,
Banka çağrı merkezi deneyimine sahip,
MS Office uygulamalarına hakim,
Raporlama becerisi gelişmiş,
Yazılı ve sözlü iletişimi iyi olan,
Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış.

İletişim Merkezi Kalite Ve Süreç Geliştirme Yetkilisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 21/02/2017
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 18 - 28
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma DENİZBANK
Sektör / Bölüm / Pozisyon Bankacılık / Finans / İletişim / Haberleşme / Asistan