İletişim Merkezi Müşteri Temsilcisi ( Yarı-Zamanlı iş ilanı açıklaması
İş Tanımı:
DenizBank İletişim Merkezi Bölümümüzde;
• Çeşitli iletişim mecralarından (Telefon, Fastpay, MobilDeniz, Skype vb.) sesli ve/veya ve chat kanalı ile gelen müşteri talep ve işlemlerinin yüksek kalitede hizmet sunularak gerçekleştirilmesinden,
• Sunulan hizmetin yanı sıra müşterilerimize yapılacak ürün satışları ile kendisine verilen satış hedeflerine ulaşılmasından, sorumlu , yarı- zamanlı görev alacak takım arkadaşları arıyoruz.
Aranan Temel Nitelikler:
• En az lise Mezunu veya Üniversite son sınıf öğrencisi,
• 1988 ve sonrasında doğmuş,
• MS Office uygulamalarını etkin kullanabilen,
• Diksiyonu düzgün,
• Takım çalışmasına yatkın,
• İletişim yönü güçlü, dinamik,
• Sabırlı, dikkatli ve problem çözme yeteneğine sahip,
• Satış ve hedef odaklı,
• Vardiyalı ve esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek,
• Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış veya en az 2 yıl tecilli.