Inbound Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz telekomünikasyon sektöründe Türkiye'de lider konumda yer alan uluslararası bir çağrı merkezi için aşağıda belirtilen nitelikleri taşıyan 'Deneyimli/Deneyimsiz Müşteri Temsilcileri' arıyoruz.
Genel Nitelikler:
-En az lise mezunu,
-18-30 yaş aralığında olan,
-MS Office ve genel bilgisayar kullanımına hakim,
-Takım çalışmasını seven,
-Müşteri odaklı çalışabilecek,
-Diksiyonu düzgün, iletişim yeteneği güçlü,
-Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış veya 1 yıl tecili bulunan,
-Son üç ay sgk girişi olmayan.
İşin Tanımı:
-Müşterilerden gelecek olan talepleri yanıtlamak ve çözümlendirmek,
-Pozitif ve güler yüzlü yaklaşım ile, belirlenmiş kurallar doğrultusunda çağrıları yanıtlamak,
-Gerekli durumlarda ilgili birimlere yönlendirilmesini ve takibini sağlamak,
-Şikayet yönetimi ve müşteri memnuniyeti odaklı çalışmak.
"HAPPY İnsan Kaynakları, Eğitim ve Danışmanlık Ltd. Şti." Türkiye İş Kurumu' nun 728 numaralı izin belgesi ile faaliyetlerini sürdürmektedir. "