İngilizce - Banka Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz Türkiye'nin önde gelen bankalarından olan kurumsal müşterimiz için İletişim Merkezi ekibinde görevlendirilecek "İngilizce Müşteri Temsilcisi" arayışımız bulunmaktadır.
Genel Nitelikler
• Lisans veya yüksek lisans mezunu,
• İleri derecede yazılı ve sözlü ingilizce bilen
• 27 yaşından gün almamış,
• Vardiyalı çalışmaya uyum sağlayacak,
• İletişim Merkezi deneyimi olmayan,
• Banka İletişim Merkezinde kariyer hedefi olan,
• Ses tonu, diksiyonu düzgün, iletişim becerisi gelişmiş,
• Enerjisi yüksek, hedef ve müşteri odaklı çalışabilecek,
• Takım çalışmasına yatkın,
• Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış ya da en az 2 yıl tecil ettirmiş olan.
İş Tanımı:
• Telefon bankacılığının gerektirdiği tüm hizmetleri sunarak, müşteriyi doğru bilgilendirmek,
• Müşteri şikayetlerini çözümlendirmek,
• Bankanın uygun ürünlerinin satışını, tanıtımını gerçekleştirmek.
"HAPPY İnsan Kaynakları, Eğitim ve Danışmanlık Ltd. Şti." Türkiye İş Kurumu' nun 728 numaralı izin belgesi ile faaliyetlerini sürdürmektedir. "