ACIBADEM İngilizce Bilen Çağrı Merkezi Yetkilisi-Akşam Vardiyası İş İlanı

İngilizce Bilen Çağrı Merkezi Yetkilisi-Akşam Vardiyası iş ilanı açıklaması

Sağlık sektörünün ilk çağrı merkezi olarak 10 yılı aşkın bir deneyime sahip, Alo Acıbadem Çağrı Merkezi'ne, sürekli ve yüksek kalitede hizmet sunulmasını desteklemek üzere inbound ekibimizde sürekli 18:00-24:00 saatleri arasında görev alacak 'Çağrı Merkezi Yetkilisi' aramaktayız.

Tercihen üniversite, en az lise mezunu
İyi derece İngilizce dil bilgisi olan
Telefonda akıcı ve etkin iletişim yeteneğine sahip
Diksiyonu düzgün
Takım çalışmasına yatkın
Öğrenmeye ve kendisini geliştirmeye istekli
İstanbul Anadolu yakasında ikamet eden
Esnek çalışma saatlerine ayak uydurabilecek



İŞ TANIMI:
Randevu almak isteyen hasta ve hasta yakınlarına belirlenmiş standartlar dahilinde randevu verilmesi
Tahlil-tetkik sonuçlarını faks ya da e-mail ile gönderilmesi
Hastaneler, tıp merkezleri, bölüm ve doktorlar hakkında bilgi verilmesi
Muayene ve tetkik ücretleri ile anlaşmalı kurumlar hakkında bilgi verilmesi

İngilizce Bilen Çağrı Merkezi Yetkilisi-Akşam Vardiyası ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan Tarihi 13/06/2016
Cinsiyet Farketmez
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma ACIBADEM
Sektör / Bölüm / Pozisyon Sağlık/Hastane / Çağrı Merkezi / Müşteri Temsilcisi