İngilizce Bilen Danışma Personeli / Merter iş ilanı açıklaması
Merter'de bulunan İş Merkezi Projemiz için aşağıdaki niteliklere uygun "Danışma Personeli" arayışımız bulunmaktadır
• Tercihen Meslek Yüksek Okulu Büro Yönetimi ve Sekreterlik Bölümünden mezun,
• Benzer pozisyonda en az 1 yıl deneyimli,
• Microsoft Office programlarını ve ofis araçlarını çok iyi derecede kullanabilen,
• İyi derecede İngilizce bilgisine sahip,
• Telefon ve evrak trafiğini yönetecek,
• Misafirlerin karşılanması ve yönlendirilmesinde yardımcı olacak,
• Etkin İletişim yeteneğine sahip,
Sigara kullanmayan,
Bayan.
NOT: İNGİLİZCE BİLGİSİ YETERLİ OLMAYAN ADAYLAR DEĞERLENDİRİLMEYECEKTİR.
İş Tanımı;
Gelen telefonlara cevap vermek ve doğru yere aktarılmasını sağlamak,
Ziyaretçilerin soru ve isteklerine göre gerekli bilgileri ilgililere aktarmak,
Gelen giden evrak trafiğini yönlendirmek,
Not: Fotoğraflı Özgeçmişler dikkate alınacaktır.