RECRUITER HUMAN RESOURCES CONSULTANCY İngilizce Ve Farsça Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

İngilizce Ve Farsça Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Danışmanlığını yapmakta olduğumuz, dünyanın önde gelen uluslararası firmalarına, çağrı merkezi hizmeti sağlayan müşterimiz için "İngilizce ve Farsça Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi" pozisyonunda personel arayışımız söz konusudur.

• Uluslarası bir e-ticaret sitesinin müşterilerinden gelen çağrıları karşılamak.

Aranan Temel Nitelikler

• En az Lise mezunu,
• Anadil düzeyinde İngilizce ve Farsça konuşabilen,
• 08:00-24:00 arası vardiyalı sistemde çalışabilecek,
• Tercihen çağrı merkezinde tecrübeli,
• Telefonda iletişim ve ikna becerisi ve problem çözme becerisi gelişmiş,
• Müşteri yönetiminde kuvvetli.

İngilizce Ve Farsça Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 26/08/2016
Cinsiyet Farketmez
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma RECRUITER HUMAN RESOURCES CONSULTANCY
Sektör / Bölüm / Pozisyon Hizmet / İşletme Servisi / Çağrı Merkezi / Müşteri Temsilcisi