İngilizce Ve Farsça Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması
İş Tanımı
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz, dünyanın önde gelen uluslararası firmalarına, çağrı merkezi hizmeti sağlayan müşterimiz için "İngilizce ve Farsça Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi" pozisyonunda personel arayışımız söz konusudur.
• Uluslarası bir e-ticaret sitesinin müşterilerinden gelen çağrıları karşılamak.
Aranan Temel Nitelikler
• En az Lise mezunu,
• Anadil düzeyinde İngilizce ve Farsça konuşabilen,
• 08:00-24:00 arası vardiyalı sistemde çalışabilecek,
• Tercihen çağrı merkezinde tecrübeli,
• Telefonda iletişim ve ikna becerisi ve problem çözme becerisi gelişmiş,
• Müşteri yönetiminde kuvvetli.