İş Tanımı - Şirketin İK planlaması, performans ve kariyer yönetimi, ücret ve ödüllendirme, disiplin, motivasyon, eğitim, sağlık ve güvenlik gibi İK faaliyetlerini yürütmek,
- Organizasyonel değişiklikleri gerçekleştirmek,
- Eğitim planlamasını yapmak, eğitimlerde eğitimci olarak görev almak,
- İşe alım süreçlerini yönetmek,
- İşten ayrılma sürecini prosedürlere uygun yönetmek,
- Güncel İK literatürünü takip etmek,
- Mağazalarda raporlama ve bildirimlerin, şirket yönetmelik, prosedür ve rutinlerinin öngördüğü yükümlülüklerin zamanında ve doğru biçimde yapıldığını kontrol etmek.
Aranan Nitelikler - Üniversite mezunu,
- İnsan Kaynakları süreçlerinde (İşe alım- işten ayrılma süreçleri yönetimi, performans ve geliştirme, eğitim, organizasyonel gelişim, ücret ve ödüllendirme, disiplin, motivasyon, sağlık ve güvenlik) en az 5 yıl deneyimli ,
- Microsoft Office programlarını çok iyi derecede kullanabilen,
- Analiz yapma, planlama ve koordinasyon becerilerine sahip,
- Güçlü iletişim ve uyum sağlama yeteneğine sahip,
- İş Kanunu, Sosyal Sigortalar Kanunu ve tüm çalışma mevzuatları ile yönetmeliklere hâkim,
- Ankara’da ikamet eden,
Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış