İş Tanımıİnşaat sektöründe faaliyet gösteren firmamızın insan kaynakları ve sigorta bölümünde merkez ofisinde görevlendirilmek üzere
- personel sgk giriş çıkış işlemleri
- hs. Planı çerçevesinde fatura kayıtlarını yapabilecek,
- şantiyeler ile merkez ofis arasında iletişimi sağlayabilecek
Aranan Nitelikler - Asgari M.Y.O. mezunu tercihen Üni. Mezunu
- En az 2 yıllık insan kaynakları ve sigorta iş tecrübesi olan
- Yasal mevzuata hakim
- Ssk , bölge çalışma ,imms , all risk konularına hakim
- Analitik düşünme kabiliyeti gelişmiş
- MS Office bilgisayar uygulamalamalarına hakim ( Excel – World ) iyi derecede kullanan
- Tercihen inşaat muhasebesinde deneyimli
- Bayan
istihdam edilecektir.