İş Tanımı - Performans yönetimi, işe alım, seçme ve yerleştirme, kariyer planlama, özlük işlemleri, bordro, oryantasyon, eğitim, ücretlendirme, yetkinlik-yetenek yönetimi vb. fonksiyonların aktif olarak yürütülmesi,
- Şirket stratejileri doğrultusunda insan kaynağı ihtiyacı ve mevcut çalışanların kişisel gelişim ihtiyaçlarının belirlenmesi, geliştirilmesi ve uygulanması,
- İnsan Kaynakları uygulamaları ile ilgili şirket genelinde uygulanan yönetmelik, prosedür ve talimatların etkin bir sistem dahilinde geliştirilmesi ve uygulanması,
- İş gücü ihtiyacı ile yetkinlik ihtiyaçlarının belirlenmesi,
- Kadrolaşma çalışmalarını yapılandırmak üzere iş analizleri, iş sınıflandırması süreçlerini kurgulanması ve iş tanımlarının oluşturulması,
- Kalite Yönetim Sistemleri ile İnsan Kaynakları süreçlerinin entegrasyonunun sağlanması,
- İdari İşler dahilindeki süreçler ile koordinasyon sağlanması,
- Resmi kuruluşlara karşı şirketin temsil edilmesi ve gerekli yasal gelişmelerin takip edilmesi,
- İSG süreçlerine destek verilmesi.
Aranan NiteliklerŞirketimizin İstanbul ve Çorlu birimlerinde çalışmak üzere,
- Üniversitelerin İşletme, İktisat, Çalışma ekonomisi vb. bölümlerinden mezun,
- Planlama ve raporlama becerilerine sahip, süreçleri projelendirip yönetebilecek,
- İyi derecede İngilizce konuşma ve yazma bilgisine sahip,
- İş Kanunu, İş Sağlığı ve Güvenliği, SGK ve ilgili diğer mevzuatlara hakim,
- İnsan ilişkilerinde başarılı, sunum ve iletişim yeteneği yüksek, sorumluluk sahibi,
- İnsan Kaynakları fonksiyonlarının (işe alım, eğitim, ücret yönetimi, ödüllendirme, performans yönetimi, kariyer planlama, özlük işleri, bordro, planlama ve bütçeleme) uygulama alanlarında yönetici olarak deneyimli,
- Şirket bünyesinde modern İnsan Kaynakları uygulamalarının geliştirilmesi, kurumsallaştırılması ve uygulanması aşamalarında aktif rol üstlenip katkı sağlayabilecek bilgi ve deneyime sahip,
- En az 5 yıl yönetim tecrübeli,
- Askerlik hizmetini tamamlamış,
- Seyahat engeli olmayan,
- Tercihen Logo Bordro Plus uygulaması hakkında bilgi sahibi,