COLDWELL BANKER TÜRKİYE İş Geliştirme ve Kurumsal Satış Asistanı İş İlanı

İş Geliştirme ve Kurumsal Satış Asistanı iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Coldwell Banker Hakkında Bilgi

Dünyanın ilk gayrimenkul danışmanlık markası olan Coldwell Banker, 1906 yılında San Francisco’da Colbert Coldwell ve Arthur Banker ortaklığında kuruldu. Geride kalan 109 yıllık tarihinde konut, lüks konut ve ticari gayrimenkul danışmanlığı alanlarında aracılık hizmetleri veren Coldwell Banker milyonlarca insanın hayalinin gerçekleşmesine yardımcı oldu.

Merkez ofisi New Jersey’de bulunan ve %100’ü halka açık olan Realogy Group’un en büyük markası olan Coldwell Banker, bugün 6 kıtada ve 51 ülkede gayrimenkul danışmanlık hizmetleri vermeye devam ediyor. 3.600 ofiste 100.000’i aşkın gayrimenkul danışmanı ile büyük Coldwell Banker Ailesi sektöründe açık ara liderliğini de sürdürüyor.

Dünyanın en köklü ve bir numaralı gayrimenkul danışmanlık markası olan Coldwell Banker, uluslararası deneyimini Türkiye’ye de taşıdı.

Coldwell Banker organizasyonu en iyi gayrimenkul profesyonelleri tarafından kurulmuştur ve kurucu liderler bizzat sahada ofislerin yanında yer alırlar.

Coldwell Banker, dünya genelinde her yıl istikrarlı olarak büyümekte olan gayrimenkul pazarında kendi işini yapmak veya geliştirmek isteyen dinamik girişimciler için özel fırsatlar sunuyor. Küresel düşünme yaklaşımı ve yüz yılı aşkın tecrübesiyle paydaşları için bir yol gösterici oluyor.

Teknolojinin tüm olanaklarını kullanan, takip eden, geliştiren ve uygulayan bir marka olan Coldwell Banker, dünyadaki liderliğini Türkiye’de de sürdürmeyi hedefliyor.

 

  • İş Geliştirme ile ilgili Gayrimenkul Sektöründeki, gelişmeler, mevzuat ve rakip uygulamalarının takibi ve analizlerini yapmak,
  • Kurumsal Satış tarafında, Farklı Sektörlerde ki Kurumsal Firmalarla, Bankalarla, potansiyel iş ortakları ile bağlantı kurarak, randevu almak, proje önerileri geliştirmek
  • Yöneticisinden gelen bilgileri periyodik olarak analiz etmek, rapor hazırlamak ve sunmak,
  • Ofislerin mevcut satış ve pazarlama yaklaşımları ile ilgili iyileştirme önerilerinde bulunmak,
  • Süreçlerin iyileştirilmesine yönelik çalışmalarda yer almak 

Aranan Nitelikler
  • Lisans Mezunu
  • Çok iyi derecede yazılı ve sözlü İngilizce bilgisine sahip
  • MS Office programlarını  iyi seviyede kullanabilen
  • En az 1 yıl iş geliştirme ve  proje yönetiminde deneyimi olan
  • Araştırmacı, yaratıcı, yeni fikir üretebilen
  • Sektörel araştırmalar yapan,öneriler geliştirebilen
  • Sunum kabiliyeti güçlü olan
  • İletişimi güçlü,sonuç odaklı  ve takım çalışmasına önem veren
  • Bayan adaylar değerlendirmeye alınacaktır.

İş Geliştirme ve Kurumsal Satış Asistanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma COLDWELL BANKER TÜRKİYE
Sektör / Bölüm / Pozisyon Bilişim / Yönetim / Eleman