Avantajlar Dünyası İş Geliştirme Ve Proje Yöneticisi İş İlanı

İş Geliştirme Ve Proje Yöneticisi iş ilanı açıklaması

GENEL NİTELİKLER:

• Üniversitelerin Mühendislik, İstatistik, İşletme vb. bölümlerinden mezun,
• En az 5 yıl yöneticilik ya da proje yönetimi tecrübesine sahip,
• Tercihen perakende satış ve mağaza işletmeciliğinde tecrübesi olan,
• ERP programlarına hakim,
• Sistem üzerinden mevcut verilerden rapor üretimi deneyimi olan,
• İş takibi konusunda başarılı,
• Sonuç odaklı ve analitik,
• Termin tarihlerine uyumlu çalışabilen,
• B sınıfı ehliyeti olan, aktif araç kullanabilen ve seyahat engeli olmayan,
• Erkek adaylar için askerlik görevini yapmış.

İŞ TANIMI:

• Şirket içi hayata geçirilecek yeni uygulamaların gerçekleşmesinde liderlik rolü alması,
• Şirket içi yürütülecek projelerde süreç analizi yapmak, aktivite planı, proje metrikleri ve gelişiminin takibine yönelik süreçlerin yönetilmesi,
• Süreçlerin belirlendiği politika, prosedür, iş akış şemaları ve gerekli dökümanların oluşturulması,
• ERP iş akış şemalarına göre iç kontrol mekanizmalarının kurgulanması,
• Raporlama alt yapısını kurmak ve sistem üzerinden raporların alınmasını sağlamak,
• ERP yazılımının yönetilmesi ve ERP tedarikçi firma ile koordineli olarak çalışılması,
• Bilgi Teknolojileri alanında izlenecek tüm süreçlerin teknik ve operasyonel standartlarının belirlenmesi.

İş Geliştirme Ve Proje Yöneticisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İzmir / Çiğli
İlan Tarihi 14/02/2017
Cinsiyet Farketmez
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Avantajlar Dünyası
Sektör / Bölüm / Pozisyon Mağazacılık / Perakendecilik / İş Geliştirme / Yönetici