Teleperformance İspanyolca Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

İspanyolca Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Dünya çapında mükemmel müşteri deneyimi sağlama konusunda lider konumda olan Teleperformance, uluslararası ölçekte firmalara hizmetler sağlar, kurumların müşteri hizmetleri, teknik destek, satış, pazarlama, tahsilat süreçlerinin yönetiminde üstün sonuçlar elde eder.

Teleperformance Grup, 65 ülkede, 75 dil ve lehçede, 311 Çağrı merkezinde 190.000'den fazla çalışanıyla farklı sektörlerde, çeşitli ülkelerde faaliyet gösteren büyük ölçekli uluslararası firmalara dış kaynaklı Çağrı Merkezi hizmeti sunmaktadır.
Teleperformance bünyesinde çalışmak üzere '' İspanyolca Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi '' arayışımız bulunmaktadır.

Aranan Nitelikler:

  • İyi seviyede yazılı ve sözlü İspanyolca bilgisine sahip,
  • En az Lise mezunu,
  • Tercihen Çağrı Merkezi iş deneyimi olan,
  • Diksiyonu düzgün ve iletişimi kuvvetli,
  • Bilgisayar kullanabilen,
  • Müşteri memnuniyeti odaklı,
  • Ekip çalışmasına yatkın

Aranan Nitelikler

TELEPERFORMANCE’IN ÇALIŞANLARINA SUNDUĞU FIRSATLAR

Bünyemize katılan arkadaşları dünya çapında başarı ile uyguladığımız yapılandırılmış gelişim programları olan TOPS ve BEST ile destekleyerek profesyonel gelişimlerini ve kariyer planlamalarını sağlıyoruz.

Teleperformance hakkında daha fazla bilgi için lütfen facebook sayfamızı ziyaret edin; facebook.com/TeleperformanceTurkey


İspanyolca Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Teleperformance
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi Ürün ve Hizmetleri / Müşteri İlişkileri / Eleman