Kalite Kontrol Sorumlusu iş ilanı açıklaması
İş Tanımı
İTOSB' da üretim yapan firmamızda çalışacak KALİTE KONTROL SORUMLUSU aramaktayız.
GÖREV TANIMI :
Ölçü aletlerini kullanabiliyor olmak ( kumpas, mikrometre gibi ) ,
Solidworks, Autocad, İnvertör programlarından herhangi birini veya bir kaçını biliyor olmak,
Şirketin kalite politikası ve kalite hedefleri doğrultusunda, üretilen malzemeleri müşteri istekleri ve kalite politikasına göre uygun yapılabilmesi için, gerekli çalışmaları yapmak,
Üst yönetim ile birlikte kalite hedeflerini belirlemek, yol haritalarını oluşturulmak, takip etmek ve iyileştirilme çalışmalarında bulunmak,
Şirket içerisinde yapılan pratik bilgilerinin çalışmalarının yayılması çalışmalarının yürütülmesi ve ortak bir kalite bilinci oluşturulması,
Kalite yönetim süreçlerinin şirket hedeflerine göre yürütülmesini sağlamak, sürekli iyileştirme çalışmalarında bulunmak,
Kalite sisteminin uygulanması ve olası sorunların ortadan kaldırılması amacıyla tüm bölümlerle koordinasyon ve iletişim halinde olmak,
Kalitesizlik maliyetlerinin ortadan kalması için bölümlere liderlik yapmak,
İyileştirme maliyetlerine yön vermek,kalite standartlarını sahada uygulamak ,
İSG Konusunda İSG uzmanı ile beraber koordineli çalışılmasını sağlamak,
Üretim süreçlerini takip etmek, kontrol etmek ve süreçteki aksaklıkları tespit ederek çözüm üretmek, üretkenliği arttırmak,
Üretim ve kontrol faaliyetlerine yönelik kural, standart ve norm oluşturulması çalışmalarına katkıda bulunulması,
Ölçü aletleri ve analiz aygıtlarının periyodik olarak kontrollerinin ve kalibrasyonlarının yapılmasının sağlanması,
İç denetimlerde görev almak, alınması gereken aksiyonları belirlemek ve raporlanması,
Çalışanlara, kalite, önleme, düzeltme ve doğrulama konularında eğitim vermek ve/veya verilmesinin sağlanması,kalite bilincini aşılamak
Kaliteyi güvence altına alarak sürekli gelişimini sağlamak için çalışmalar yürütmek.(ISO 9001 ,Kaizen,6Sigma, 5S, DÖF, vb sistemler kullanılarak geliştirme faaliyetlerinde bulunmak),
Haftalık, aylık kalite kontrol raporlarının hazırlanması ve sunulması,
İç ve Dış Müşteri Şikayetlerini inceleyerek, Düzeltici ve Önleyici tedbirleri almak ve/veya organize ederek sorunun ortadan kalkmasını sağlamak. Alınan Düzeltici önlemlerin doğrulamasını yapmak.
Aranan Nitelikler
Üniversitelerin tercihen Makine ,İmalat , Malzeme Mealurji, Endüstri Mühndisliği Bölümlerinden veya Meslek Yüksek Okullarının ilgili bölümlerinden mezun,
Talaşlı imalat veya üretim sahasında en az 2 yıl deneyimli veya yetiştirilmek üzere,
ISO 9001:2008 ve OHSAS bilgisi olan,
Ölçme Tekniği, Kalibrasyon, Deney, Test, giriş, proses ve son kontrol konularında tecrübe sahibi,
Müşteri odaklı düşünebilen ,İç ve dış müşteri şikâyetleri yönetimi konusunda tecrübeli,
İnvertör, Solidworks, Autocad ve MS Office programlarına hakim,
Liderlik vasıflarına sahip,
Raporlama becerisi yüksek,
Ekip çalışmasını benimsemiş,
Problem çözme ve analitik düşünme becerisine sahip, takım arkadaşı aramaktayız.