Müşterilerden gelen şikayetlerin ön incelemesinin yapılarak ilgili bölümlere iletilmesi,
Şikayet konusunun çözümü için yapılacak analiz ve çalışmalar ile ilgili koordinasyonun sağlanması, görev alınması
Gelen şikayetlerin sistematik olarak kaydı ve arşivlenmesi,
Şikayet inceleme sonucunun müşteri temsilcisi ve/veya müşteriye iletilmesi,
Şikayet ve iadeler ile ilgili tüm raporların hazırlanması ve yöneticilere sunulması.
Teknik Alüminyum 1960 yılında Türkiye’nin ilk alüminyum Levha üreticisi olarak kurulmuştur. Kurulduğu günden bugüne dünya çapında itibar gören, kaliteli, güvenilir ürünleri ve farklılık yaratan hizmet anlayışı ile sektörünün saygın ve yenilikçi lideri olmak arzusu ile çalışmalarını sürdürmektedir. 1978 yılında hizmete açılan Avcılar Tesisi ve 2009 yılında Çorlu’da hizmete açılan Avrupa’nın en modern Alüminyum Tesisi ile gücüne güç katarak kuruluş felsefesini gerçekleştirmeye ve istikrarlı büyümesini sürdürmeye emin adımlarla devam etmektedir. Bu gün itibari ile Avrupa’nın birçok ülkesine ihracat yapmakta olan Teknik Alüminyum, Türkiye’nin önde gelen Alüminyum Rulo ve Levha üreticisidir.
Teknik Alüminyum Kalite Müdürlüğü’ nde çalışacak aşağıdaki niteliklere sahip;
Üniversitelerin tercihen Endüstri, Makine veya Metalurji ve Malzeme Mühendisliği bölümlerinde mezun,
Minimum 1 yıl Kalite Kontrol tecrübeli, (tercihen Otomotiv sektöründe)
İyi seviyede İngilizce bilen,
MS Office Programlarını iyi düzeyde kullanabilen,
Analitik düşünebilen ve sonuç odaklı,
Planlama ve Organizasyon, iş takibi yetkinlikleri gelişmiş,
Etkin iletişim becerilerine sahip,
Erkek adayların askerlik hizmetini tamamlamış,
Çorlu, Çerkezköy, Silivri, Beylikdüzü, Bahçeşehir bölgelerinde ikamet eden
Müşteri Şikayetleri Uzmanı aranmaktadır.