PDR HR İNSAN KAYNAKLARI A.Ş. Kalite Uzmanı İş İlanı

Kalite Uzmanı iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

'' Telephone Doctor '' Türkiye'nin en büyük kurumsal eğitim firması olan PDR Group'un çağrı merkezleri, tüketici danışma hatları başta olmak üzere, kuruluşların telefondaki hizmet kalitesini artırmayı ve kuruluşlarda telefon kültürü oluşturmayı hedefleyen eğitim ve danışmanlık hizmeti veren kuruluşudur.



Telephone Doctor Türkiye kalite ve performans ölçümleme biriminde çalışabilecek '' Kalite Uzmanı  '' arayışımız bulunmaktadır. Pozisyonun temel sorumlulukları aşağıda belirtilen konuları içermektedir.

 


Aranan Nitelikler
  • En az ön lisans mezunu,
  • Çağrı merkezi sektöründe min. 2 yıl deneyime sahip,
  • Tercihen çağrı merkezlerinin kalite ekiplerinde çalışmış,
  • Analiz etme ve karar verme becerisi yüksek,
  • Sorumluluk alabilen,
  • Çağrı danışmanlığı işini meslek olarak benimseyecek adaylar arıyoruz.

Kalite Uzmanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma PDR HR İNSAN KAYNAKLARI A.Ş.
Sektör / Bölüm / Pozisyon Eğitim / Müşteri İlişkileri / Uzman