Kalite Ve Eğitim Yöneticisi iş ilanı açıklaması
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz çağrı merkezi sektöründe hizmet veren alanında lider kurumsal müşterimiz için "Kalite ve Eğitim Yöneticisi" arıyoruz.
Müşteri sözleşme kriterlerine uygun hizmet seviyesinin sağlanması ve sürdürülmesi için her türlü tedbiri almak,
Çalışanların günlük çağrı değerlendirmesi, çağrı kalitesinin gelişmesi ve durum tespiti konusunda ekibini yönlendirmek ve destek vermek,
Müşteri hizmetleri yetkililerinin konuşma kalitesi ortalamasını belirlemek, performansını izlemek ve istenilen düzeyde tutmak için gerekli aksiyonları ekibi ile birlikte almak,
Destek departmanlarıyla iki yönlü bilgi akışı sağlamak,
Operasyonun performansı ve kalitesini çağrı dinleme sistemleri, raporlar ve kayıtlarla gerçek zamanda kontrol edilmesini sağlamak, izlemek, gerekli anlık aksiyonları almak,
Kendisine delege edilen analiz ve raporları düzenlemek,
Ürün eğitimlerinin ekibe verilmesi ve bilgi güncelliğinin sağlanmasını gerçekleştirmek,
Sorumlu bulunduğu operasyonların tüm süreçlerin, bilgi güvenliği politikalarına uygun işletiminin sağlanmasını gerçekleştirmek,
Hizmet kalitesini artırıcı yöntemlerin geliştirilmesini sağlamak,
Tespit edilen hataların operasyon yönetimine anlık ve düzenli olarak bildirilmesini sağlamak.
İstenen Yetenek ve Uzmanlıklar
Üniversitelerin ilgili lisans bölümlerinden mezun,
İleri derecede ingilizce bilen,
Çağrı Merkezi Kalite Yönetim Sistemine hakim,
Benzer pozisyonda tecrübeli,
Kalite yönetim sistemi sertifikasyon süreçlerindeki gelişmeleri takip eden,
Sunum becerisine ve kurum temsiliyetine sahip, prezantabl,
İzmir'de ikamet eden ya da edebilecek.