Konuşma (Speech Analytics) Sistemleri Yöneticisi iş ilanı açıklaması
İş Tanımı:
Danşmanlığı yapmakta olduğumuz çağrı merkezi sektörünün lideri olan kurumsal müşterimiz için :
- Speech Analytics hakkında bilgi sahibi olup, sistemin gelişimi için araştırmalar yapacak ve uygulamaya alacak,
- Veri analizi tekniklerini inceleyerek mevcut sistem ile uyumluluğunu gözlemleyecek,
- Mevcut sistem üzerinde, müşteri ve şirket hedefleri doğrultusunda iyileştirme çalışmaları yapacak,
- Konuşma analizi ekibini müşteri ihtiyaçlarına göre yönlendirecek ve yönetecek,
çalışma arkadaşları arıyoruz.
Aranan Temel Nitelikler:
- Üniversitelerin mühendislik ve diğer sayısal bölümlerinden mezun olan,
- Tercihen Speech Analytics ve arama motoru konusunda tecrübe sahibi,
- Tercihen çağrı merkezi sektör deneyimi sahibi,
- Araştırmacı,
- Analitik düşünme ve karar verebilme becerisine sahip,
- Yoğun çalışma temposuna uyum sağlayabilen,
- MS Office uygulamalarını çok iyi kullanabilen,
- Raporlama becerisi gelişmiş,
- Yazılı ve sözlü iletişimi iyi olan,
- Takım çalışmasına yatkın,
- Ekip yönetebilen,
- Erkek adaylar için askerliğini yapmış olan,