Yeni İstihdam Konuşma (Speech Analytics) Sistemleri Yöneticisi İş İlanı

Konuşma (Speech Analytics) Sistemleri Yöneticisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı:

Danşmanlığı yapmakta olduğumuz çağrı merkezi sektörünün lideri olan kurumsal müşterimiz için :


- Speech Analytics hakkında bilgi sahibi olup, sistemin gelişimi için araştırmalar yapacak ve uygulamaya alacak,

- Veri analizi tekniklerini inceleyerek mevcut sistem ile uyumluluğunu gözlemleyecek,

- Mevcut sistem üzerinde, müşteri ve şirket hedefleri doğrultusunda iyileştirme çalışmaları yapacak,

- Konuşma analizi ekibini müşteri ihtiyaçlarına göre yönlendirecek ve yönetecek,


çalışma arkadaşları arıyoruz.


Aranan Temel Nitelikler:


- Üniversitelerin mühendislik ve diğer sayısal bölümlerinden mezun olan,

- Tercihen Speech Analytics ve arama motoru konusunda tecrübe sahibi,

- Tercihen çağrı merkezi sektör deneyimi sahibi,

- Araştırmacı,

- Analitik düşünme ve karar verebilme becerisine sahip,

- Yoğun çalışma temposuna uyum sağlayabilen,

- MS Office uygulamalarını çok iyi kullanabilen,

- Raporlama becerisi gelişmiş,

- Yazılı ve sözlü iletişimi iyi olan,

- Takım çalışmasına yatkın,

- Ekip yönetebilen,

- Erkek adaylar için askerliğini yapmış olan,

Konuşma (Speech Analytics) Sistemleri Yöneticisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Ümraniye
İlan Tarihi 15/02/2017
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 24 - 45
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Yeni İstihdam
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi / Sistem Geliştirme / Yönetici