-Misafirlerin talepleri doğrultusunda sistem üzerinden rezervasyonları almak ve biletleri düzenlemek,
-Opsiyonlu veya yedek olarak alınan rezervasyonları takip ederek misafirlerini gelişmeler konusunda bilgilendirmek ve sonuçlandırmak,
-Günlük/haftalık/aylık satış raporunu düzenleyerek Genel Müdür ve Bölüm Müdürünü bilgilendirmek,
-Havayollarının fiyat ve promosyonlarını takip etmek ve gerektiğinde kurumsal veya sürekli olan münferit misafirlerini özel fiyatlar konusunda bilgilendirmek,
-Günlük olarak yapılan satışların evraklarını (müşteri fatura adres formu, k.k. slibi, günsonu raporu ve bilet kuponları) ilgili birimlere tam ve eksiksiz olarak teslim edilmesi.
Genel Nitelikler:
-IATA Bilet satışı konusunda en az 3 yıl deneyimli,
-Troya ve Amadeus programlarını kullanabilen,
-İç ve dış hat bilet kesme konusunda en az 2 yıl deneyimli,
-İşin gerektirdiği düzeyde İngilizce bilen,
-İletişim becerileri kuvvetli ve sorumluluk sahibi,
-İstanbul/Anadolu yakasında ikamet eden