KOÇAK ŞİRKETLER GRUBU MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ ÇAĞRI MERKEZİ ÇALIŞANI İş İlanı

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ ÇAĞRI MERKEZİ ÇALIŞANI iş ilanı açıklaması

İş Tanımı
KARİYERİNİZE ÇAĞRI MERKEZİ TAKIMIMIZA KATILARAK BAŞLAMAK İSTER MİSİNİZ?
32.yılında büyümeye ve genişlemeye devam eden: KOÇAK GRUBU'na bağlı Koçak Çağrı Merkezi Hizmetleri'ne katılmaya hazır mısınız? Koçak Grubu'nun, EĞİTİM alanına konsantre olmuş biriminde kariyerinize başlamanız için KOÇAK GRUBU katılımınızı bekliyor.

İŞ TANIMI:
Eğitim süresi sonrasında müşterilerimizi arayarak kurumumuzda çalışan eğitim danışmanlarına görüşme randevusu alınması ve müşteri ilişkileri görevlerinin yerine getirilmesidir.

ÖNEMLİ NOT: Çalışanlarımızdan telefonda pazarlama, satış, tanıtım gibi bir çalışma istenmemektedir. İş Tanımı Telefonda Görüşme yapmak üzere sabit ofis çalışmasıdır.
Aranan Nitelikler
ARANAN ÖZELLİKLER:
- Yetiştirilmek üzere, çağrı merkezi sektöründe kariyer hedefi olan
- Hırslı ve kendini geliştirmeye önem veren
- Çalışmayı seven ve yoğun iş temposuna adapte olabilen
- Diksiyonu düzgün ve Takım çalışmasına yatkın
- 36 yaşını aşmamış Bayan

ÇALIŞMA OLANAKLARI:
SABİT MAAŞ + PRİM + SSK + YEMEK

ÇALIŞMA SAATLERİ:
09:00 - 18:30

ÇALIŞMA OFİSİ:
Çankaya Birlik Mahallesi konumlu olması nedeniyle bu bölgeye kolay ulaşabilecek çalışan adayları tercih edilecektir.

İŞE ALINACAK KİŞİ SAYISI: 3
Sadece yenibiris.com üzerinden başvuruları kabul edilmektedir.

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ ÇAĞRI MERKEZİ ÇALIŞANI ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Ankara / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma KOÇAK ŞİRKETLER GRUBU
Sektör / Bölüm / Pozisyon ÇAĞRI MERKEZİ / Satış-Hizmet Sonrası Destek / Eleman