İş Tanımı - Okulun genel idari sorumluluğunu yerine getirmek,
- Öğretmen-öğrenci-veli ilişkilerini koordine etmek,
- Ders programlarını hazırlamak,
- Eğitim ve öğretim ortamlarını düzenlemek,
- MEB mevzuatına hakim bir şekilde resmi işleri yürütmek,
- E-okul iş ve işlemlerini yerine getirmek,
- Sosyal- Kültürel Falliyetleri organize etmek ve denetlemek.
Aranan Nitelikler - Üniversitelerin Eğitim Fakültelerinden mezun,
- Eğitim Fakültesi mezunu olmayan adayların pedagojik formasyona sahip olması,
- Özel öğretim kurumlarında yöneticilik deneyimine sahip, alanında yeterli bilgi birikimi olan,
- MEB atama kriterlerine sahip,MEB mevzuatı gereği yönetici yeterliliklerine sahip,
- Akıllı tahta kullanımı bilgisine sahip, E-okul, Mebbis, internet ve ofis programlarını iyi derece de kullanan,
- Prensipli, güler yüzlü, disiplinli ve nezaket sahibi,
- İletişim becerileri gelişmiş, liderlik ve ekip yönetim becerisine sahip, güçlü koordinasyon becerisi yüksek,
- Askerlik ilişiği bulunmayan ve tercihen 50 yaşını aşmamış,
2016-2017 Eğitim ve Öğretim yılında görevlendirilmek üzere okul müdür yardımcısı alımı yapılacaktır.