Kurum müşterilerinden gelen aramaları (inbound çağrı) karşılamak suretiyle ürün ve hizmetlerle ilgili bilgilendirme yaparak müşteri taleplerini karşılamak,
Kurum müşterilerine bakım, hoşgeldin, tahsilatsızlık, fon bilgilendirme,ikna vb aramalarını ( outbound ) gerçekleştirmek,
Şirketin mevcut veya potansiyel müşteri portföyü üzerinden aramalar ( outbound) yaparak Hayat ve Bes ürünlerinin telefonda satışını sağlamak,
Kurum kültür ve prosedürlerine uyum sağlayarak, müşteri memnuniyeti ilkeleri ve konuşma metinleri çerçevesinde şirketi müşterilere karşı en iyi şekilde temsil etmek,
Belirlenmiş kurallar, standartlar ve hedeflerle uyum içerisinde, müşterilerle yapılan görüşmeleri verimli ve etkin şekilde yaparak müşteri memnuniyeti sağlamak,
İki yıllık yüksekokul ya da dört yıllık üniversite mezunu,
MS Office programlarını kullanabilen,
Çağrı merkezi konusunda deneyimli
Enerji ve motivasyon seviyesi yüksek
İkna kabiliyeti yüksek ,iletişime açık, diksiyonu düzgün, müşteri odaklı
Planlama, organizasyon ve iletişim becerileri gelişmiş,
Kurum kimliğini profesyonel şekilde temsil edebilecek,
Dinamik bir ortamda takım ruhu ile çalışacak hızlı ve sonuç odaklı,
Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış.
İlan lokasyonu | İstanbul Anadolu / Tümü |
İlan Tarihi | 30/05/2016 |
Cinsiyet | Belirlenemedi |
Çalışma Şekli | Tam zamanlı |
Firma | Fiba Emeklilik ve Hayat A.Ş. |
Sektör / Bölüm / Pozisyon | Finans - Ekonomi / Kalite Kontrol-Güvence / Uzman Yardımcısı |