Fiba Emeklilik ve Hayat A.Ş. Müşteri Hizmetleri Asistanı İş İlanı

Müşteri Hizmetleri Asistanı iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Kurum müşterilerinden gelen aramaları (inbound çağrı) karşılamak suretiyle ürün ve hizmetlerle ilgili bilgilendirme yaparak müşteri taleplerini karşılamak,

Kurum müşterilerine bakım, hoşgeldin, tahsilatsızlık, fon bilgilendirme,ikna vb aramalarını ( outbound ) gerçekleştirmek,

Şirketin mevcut veya potansiyel müşteri portföyü üzerinden aramalar ( outbound) yaparak Hayat ve Bes ürünlerinin telefonda satışını sağlamak,

Kurum kültür ve prosedürlerine uyum sağlayarak, müşteri memnuniyeti ilkeleri ve konuşma metinleri çerçevesinde şirketi müşterilere  karşı en iyi şekilde temsil etmek, 

Belirlenmiş kurallar, standartlar ve hedeflerle uyum içerisinde, müşterilerle yapılan görüşmeleri verimli ve etkin şekilde yaparak  müşteri memnuniyeti sağlamak,  

 


Aranan Nitelikler

İki yıllık yüksekokul ya da dört yıllık üniversite mezunu,

MS Office programlarını kullanabilen,

Çağrı merkezi konusunda deneyimli

Enerji ve motivasyon seviyesi yüksek

İkna kabiliyeti yüksek ,iletişime açık, diksiyonu düzgün, müşteri odaklı

Planlama, organizasyon ve iletişim becerileri gelişmiş,

Kurum kimliğini  profesyonel şekilde temsil edebilecek,

Dinamik bir  ortamda takım ruhu ile çalışacak hızlı ve sonuç odaklı,

Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış.


Müşteri Hizmetleri Asistanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Fiba Emeklilik ve Hayat A.Ş.
Sektör / Bölüm / Pozisyon Finans - Ekonomi / Kalite Kontrol-Güvence / Uzman Yardımcısı