- Çağrı merkezi numaramıza gelen çağrıları (inbound) konuşma standartları doğrultusunda cevaplandırmak,
- Müşteri sorunlarını yanıtlamak, gerekli şekilde yönlendirmek,
- Destek kayıtlarını yanıtlamak, sorunların takibini ve çözümünü sağlamak,
- Promosyon kampanya çalışmalarını yürütmek,
- Tercihen üniversite mezunu,
- Diksiyonu düzgün
- Telefonla iletişim ve ikna becerisi gelişmiş,
- Müşteri odaklı davranış biçimini benimsemiş,
- Düzenli olarak raporlama yapabilen,
- Tercihen ingilizce bilen
- 25-35 yaş aralığında Bayan Müşteri Hizmetleri Sorumlusu alınacaktır.
Beylikdüzü, Esenyurt, Avcılar, Bağcılar, Hadımköy civarında ikamet eden
İlan lokasyonu | İstanbul Avrupa / Tümü |
İlan Tarihi | 30/05/2016 |
Cinsiyet | Belirlenemedi |
Çalışma Şekli | Tam zamanlı |
Firma | SEYİDOĞLU GIDA |
Sektör / Bölüm / Pozisyon | GIDA / Satış-Hizmet Sonrası Destek / Uzman |