SİMTEC SİSTEM HİZMETLERİ SAN.VE TİC.LTD.ŞTİ. Müşteri Hizmetleri Temsilcisi - Eskişehir İş İlanı

Müşteri Hizmetleri Temsilcisi - Eskişehir iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

 

Türkiye'nin en önemli bankalarından biri için, çağrı merkezi ortamında bankanın müşterilerinin aranarak ürün, adres, bilgi güncelleme işlemleri ile ilgili müşterilere hizmet verilmesidir.


Aranan Nitelikler

SIMTEC, yaklaşık 2500 çalışanı, merkezi İstanbul olan ve 3 ayrı lokasyondaki şubeleri ile sektöründe öncü firmalara hizmet vermektedir.  Binlerce kişiye prestijli iş imkanı sunarak, kariyer yolunda önemli bir basamak olmaktadır.

BANKACILIK sektöründe faaliyet gösteren müşterimiz için, çağrı merkezi operasyonunda görev almak üzere aşağıdaki nitelikleri taşıyan takım arkadaşları aramaktayız.
 

  • En az ön lisans mezunu,
  • Bilgisayar kullanma becerisi olan,
  • Diksiyonu düzgün,
  • Müşteri odaklı ve insan ilişkilerinde başarılı,
  • Telefonda iletişim yeteneği güçlü,
  • Özgüveni yüksek, ekip çalışmasına uyumlu,
  • Kariyer hedefi olan, öğrenmeye ve gelişime açık.
  • Hayata pozitif bakabilen.

Müşteri Hizmetleri Temsilcisi - Eskişehir ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Eskişehir / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma SİMTEC SİSTEM HİZMETLERİ SAN.VE TİC.LTD.ŞTİ.
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi Ürün ve Hizmetleri / Bilgi Teknolojileri / Eleman