Müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutarak yapacağı görüşmelerde, profesyonel nezaket kurallarına ve telefon karşılama standartlarına uygun çerçevede görev yapacak; doğru, anlaşılır ve eksiksiz olarak çözüm sunacak; gerekli yönlendirme, takip ve ilgili raporlamaları yapacak “Çağrı Merkezi Müşteri Hizmetleri Yetkilisi” aranmaktadır.
İlan lokasyonu | İstanbul Avrupa / Tümü |
İlan Tarihi | 30/05/2016 |
Cinsiyet | Belirlenemedi |
Çalışma Şekli | Tam zamanlı |
Firma | TBİLGİ BİLGİ TEKNOLOJİLERİ KAYNAK VE HİZMET YÖNETİM A.Ş |
Sektör / Bölüm / Pozisyon | BİLİŞİM / Müşteri İlişkileri-Crm / Danışman |