TBİLGİ BİLGİ TEKNOLOJİLERİ KAYNAK VE HİZMET YÖNETİM A.Ş Müşteri Hizmetleri Temsilcisi İş İlanı

Müşteri Hizmetleri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutarak yapacağı görüşmelerde, profesyonel nezaket kurallarına ve telefon karşılama standartlarına uygun çerçevede görev yapacak; doğru, anlaşılır ve eksiksiz olarak çözüm sunacak; gerekli yönlendirme, takip ve ilgili raporlamaları yapacak “Çağrı Merkezi Müşteri Hizmetleri Yetkilisi” aranmaktadır.

 

 




Aranan Nitelikler
  • En az lise, tercihen MYO/Üniversite mezunu
  • Tercihen Çağrı Merkezi Inbound ve Outbound deneyimi olan
  • Diksiyonu ve ses tonu düzgün, akıcı konuşabilen
  • Telefonda iletişim ve ikna becerisi gelişmiş
  • Hızlı ve seri klavye kullanabilen
  • Çağrı Merkezi sektöründe kariyer hedefi olan
  • Dinamik bir ortamda çalışacak, hızlı ve sonuç odaklı
  • Vardiyalı çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek
  • İstanbul Avrupa Yakası/Mecidiyeköy lokasyonuna ulaşım sorunu olmayan

Müşteri Hizmetleri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma TBİLGİ BİLGİ TEKNOLOJİLERİ KAYNAK VE HİZMET YÖNETİM A.Ş
Sektör / Bölüm / Pozisyon BİLİŞİM / Müşteri İlişkileri-Crm / Danışman