Şirket Bilgileri Gizli Müşteri İlişkileri Danışmanı İş İlanı

Müşteri İlişkileri Danışmanı iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Kayıtlı hale getirilen şikayetlerin çözümlenmesi için servis ağı ve bayiilerle iletişime geçilmesi, müşterilerle kurduğu temaslar sonucunda şikayet yönetimi yapmak.


Aranan Nitelikler
  • Otomotiv sektöründe ve şikayet yönetimi konusunda deneyimli,
  • Sözlü ve yazılı olarak iyi iletişim kurabilen,
  • Müşteri memnuniyeti ve çözüm odaklı bakış açısı ile çalışan,
  • Analitik düşünebilen,
  • Ekip çalışmasına yatkın,
  • Ofis uygulamalarını etkin kullanabilen,
  • iyi derecede ingilizce bilen,

Müşteri İlişkileri Danışmanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Şirket Bilgileri Gizli
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi Ürün ve Hizmetleri / İnsan Kaynakları / Uzman Yardımcısı