İş Tanımı - Şirkete gelen çağrıları cevaplandırmak ve ilgili birimlere yönlendirmek,
- Çağrı merkezimizde ürün ve hizmetlerimiz ile ilgili müşterilerimize anketler yapmak ve bilgilendirmeler sağlamak,
- Dokümanlarının takibi ve düzenli raporlamaların yapılması.
Aranan NiteliklerAnkara'nın teknoloji markası olan Kutup, 62. yılında geçmişten bugüne 25 mağazası ile teknolojinin önder firmalarını seçkin ve sadık müşterilerine sunabilmeyi kendine ilke olarak belirlemiştir. Markamızın büyüyen ve gelişen kadrolarına katılacak,
Genel Nitelikler;
- En az lise mezunu,
- İnsan ilişkilerinde başarılı, dikkatli ve takipçi,
- Ms Office programlarına hakim,
- Diksiyonu düzgün, yazılı ve sözlü iletişimi kuvvetli,
- Problem çözme yeteneği gelişmiş,
- İş disiplini olan, sabırlı, hırslı,
- İkna kabiliyeti yüksek,
- Öğrenmeye ve kendisini geliştirmeye istekli,
- Tercihen Bayan,
"Müşteri Hizmetleri Temsilcisi" arayışımız bulunmaktadır.