İş Tanımı - Gelen çağrı ve şikayetleri karşılamak.
- Gerekli durumlarda müşterilere mail yada telefon ortamında dönüş yapmak.
Aranan NiteliklerGenel Müdürlük Müşteri İlişkileri (Çağrı Merkezi) Departmanında istihdam edilmek üzere;
- En az Lise mezunu,
- 25 yaşını aşmamış,
- Tercihen askerlik ile ilişkisi (en az iki yıl tecilli) bulunmayan,
- Gelişime ve yeniliğe açık,
- İletişim yeteneği gelişmiş,
- Ekip çalışmasına yatkın,
- Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek,
- Müşteri memnuniyetine önem veren,
- Stres toleransı yüksek,
- Tercihen bu alanda deneyimli,
- M.s. Office programlarını kullanabilen,
- Özellikle İstanbul Avrupa Yakasında ikamet eden, (Tercihen Bağcılar ve çevresinde)
- Bay,
Takım arkadaşları arıyoruz.