SÜRAT KARGO LOJİSTİK VE DAĞITIM HİZMETLERİ AŞ. Müşteri İlişkileri Görevlisi İş İlanı

Müşteri İlişkileri Görevlisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı
  • Gelen çağrı ve şikayetleri karşılamak.
  • Gerekli durumlarda müşterilere mail yada telefon ortamında dönüş yapmak.

 


Aranan Nitelikler

Genel Müdürlük Müşteri İlişkileri (Çağrı Merkezi) Departmanında istihdam edilmek üzere;

  • En az Lise mezunu,
  • 25 yaşını aşmamış,
  • Tercihen askerlik ile ilişkisi (en az iki yıl tecilli) bulunmayan,
  • Gelişime ve yeniliğe açık,
  • İletişim yeteneği gelişmiş,
  • Ekip çalışmasına yatkın,
  • Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek,
  • Müşteri memnuniyetine önem veren,
  • Stres toleransı yüksek,
  • Tercihen bu alanda deneyimli,
  • M.s. Office programlarını kullanabilen,
  • Özellikle İstanbul Avrupa Yakasında ikamet eden, (Tercihen Bağcılar ve çevresinde)
  • Bay,

Takım arkadaşları arıyoruz.


Müşteri İlişkileri Görevlisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma SÜRAT KARGO LOJİSTİK VE DAĞITIM HİZMETLERİ AŞ.
Sektör / Bölüm / Pozisyon Taşımacılık / Müşteri İlişkileri / İşçi