İş TanımıOfix.com - Biz Kimiz?
Ofix.com, ofislere sarf malzemeleri tedariği yapan online ofis marketidir. Kırtasiye, teknoloji, kartuş / toner, gıda, temizlik, mobilya ve yapı market ürünleri gibi ofislerin temel ve genel ihtiyaçlarını karşılayan 10 ana kategoride 10.000' den fazla ürün ile müşterilerine hizmet vermektedir.
Ekibimizin bir parçası olmak için;
İş Tanımı;
- Müşteri memnuniyeti standartları doğrultusunda satış sırası ve satış sonrası hizmeti vermek,
- Kurumsal / Bireysel Müşteriler, Sosyal medya, mağaza vb. kanallar ile gelen talep ve şikayetleri takip etmek ve sonuçlandırmak,
- Müşterilerden gelen iade/değişim taleplerinin karar sürecini yönetmek,
- Sevkiyat Birimi ile birebir çalışarak süreç yönetiminde aktif rol almak ve müşteri memnuniyetini sağlamak,
- Çağrı merkezi yönetimi, yönlendirilmesi ve koordinasyonunu sağlamak,
- Müşteri memnuniyetini sağlayacak yeni projeler geliştirmek,
- Müşteri İlişkileri vizyonunu geliştirecek, müşteri memnuniyetini arttıracak projeler hazırlamak.
Aranan Nitelikler - Üniversitelerin ilgili bölümlerinden ( Sosyal Bilimler örgün tercih nedeni) yeni mezun,
- Tercihen E-Ticaret sitelerinde benzer görevlerde çalışmış veya çalışmayı arzulayan gelişime açık, bu alanda kariyer hedefleyen,
- Problem çözme ve organizasyon becerileri yüksek, müşteri odaklı düşünebilen,
- MS Office programlarını etkin kullanabilen,
- İnsan ilişkileri kuvvetli, yoğun telefon, e-mail ve sipariş süreçleri trafiğinde güler yüzünü eksiltmeyen,
- Müşterinin ihtiyaç ve beklentileri doğrultusunda sitenin içerik yapısının geliştirilmesine katkıda bulunabilen,
- İletişim ve koordinasyon yeteneği güçlü, diksiyonu düzgün,
- Müşteri öneri, şikayet ve taleplerini karşılayarak ilgili birimlere iletebilecek,
- Sipariş teslimat süreçlerinin yönetimini, müşteri ve ürün sorunlarının çözümünü sağlayabilen,
- Avrupa yakasında ikamet eden,
- Başakşehir' deki firmamıza Müşteri İlişkileri Personeli aramaktayız.