Kalemlik.com Müşteri İlişkileri Sorumlusu İş İlanı

Müşteri İlişkileri Sorumlusu iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

 

Kalemlik.com 

 

Yazmak hiç bu kadar eğlenceli olmamıştı...Yüzlerce çeşit kalem kalemlik.com' da...

 

  • Müşteri memnuniyeti standartları doğrultusunda satış sırası ve satış sonrası hizmeti vermek,
  • Müşteriler, Sosyal medya vb. kanallar ile gelen talep ve şikayetleri takip etmek ve sonuçlandırmak,
  • Müşterilerden gelen iade / değişim taleplerinin karar sürecini yönetmek, 
  • Sevkiyat Birimi ile birebir çalışarak süreç yönetiminde aktif rol almak ve müşteri memnuniyetini sağlamak.

Aranan Nitelikler
  • Üniversite mezunu,
  • Tercihen benzer görevlerde çalışmış,
  • Problem çözme ve organizasyon becerileri yüksek, müşteri odaklı düşünebilen,
  • MS Office programlarını etkin kullanabilen,
  • İnsan ilişkileri kuvvetli, yoğun telefon, e-mail ve sipariş süreçleri trafiğinde güler yüzünü eksiltmeyen,
  • İletişim ve koordinasyon yeteneği güçlü, diksiyonu düzgün,
  • Müşteri öneri, şikayet ve taleplerini karşılayarak ilgili birimlere iletebilecek,
  • Avrupa yakasında ikamet eden,
  • Başakşehir' deki firmamıza Müşteri İlişkileri Sorumlusu aramaktayız.

Müşteri İlişkileri Sorumlusu ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 29/06/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Kalemlik.com
Sektör / Bölüm / Pozisyon Perakende / Müşteri Hizmetleri / Çağrı Merkezi / Eleman