İş Tanımı
Kalemlik.com
Yazmak hiç bu kadar eğlenceli olmamıştı...Yüzlerce çeşit kalem kalemlik.com' da...
- Müşteri memnuniyeti standartları doğrultusunda satış sırası ve satış sonrası hizmeti vermek,
- Müşteriler, Sosyal medya vb. kanallar ile gelen talep ve şikayetleri takip etmek ve sonuçlandırmak,
- Müşterilerden gelen iade / değişim taleplerinin karar sürecini yönetmek,
- Sevkiyat Birimi ile birebir çalışarak süreç yönetiminde aktif rol almak ve müşteri memnuniyetini sağlamak.
Aranan Nitelikler - Üniversite mezunu,
- Tercihen benzer görevlerde çalışmış,
- Problem çözme ve organizasyon becerileri yüksek, müşteri odaklı düşünebilen,
- MS Office programlarını etkin kullanabilen,
- İnsan ilişkileri kuvvetli, yoğun telefon, e-mail ve sipariş süreçleri trafiğinde güler yüzünü eksiltmeyen,
- İletişim ve koordinasyon yeteneği güçlü, diksiyonu düzgün,
- Müşteri öneri, şikayet ve taleplerini karşılayarak ilgili birimlere iletebilecek,
- Avrupa yakasında ikamet eden,
- Başakşehir' deki firmamıza Müşteri İlişkileri Sorumlusu aramaktayız.