İş TanımıIsıtıcı sistem ve ekipmanları üretimi yapan Saray'daki fabrikamıza;
- Ön büro hizmetinde müşteri ile gerek telefonda gerekse yüzyüze iletişimin sağlanması,
- Satış öncesi ve sonrası süreçlerinin takibinin yapılması,
- Müşteri memnuniyetini arttıracak stratejilerin geliştirilmesi,
- Müşteri siparişlerinin planlanması
- Müşterilerden gelen talep ve şikayetlerin değerlendirilerek ilgili bölümler ile koordineli olarak çözüme destek verilmesi,
Aranan Nitelikler - Üniversite mezunu,
- Satış stratejileri konusunda yaratıcı ve deneyimli,
- Müşteri ihtiyaçlarını analiz edip çözüm sunabilen,
- Ofis programlarına hakim,
- Analitik düşünebilen,
- Sonuç odaklı çalışan,
- Ekip çalışmasına yatkın,
- İş süreçlerine uyum gösterebilecek,
- Askerlik hizmetini tamamlamış (Erkek adaylar için)
- Ankara'da ikamet eden