Dünya'nın lider GSM operatörü VODAFONE' un, kurumsal satış kanalı olan firmamızın Müşteri İlişkileri Departmanında görevlendirilmek İzmir ofisimiz için,
* Kontratı biten/bitmeye yakın olan müşterilerin kontratlarını kendisine
verilen hedefleri dahilinde yenilemek, müşteri bağlılığı yaratmak
• Kurumsal Müşterilerle olan ilişki ve kontratların yönetimi/yenilenmesi,
• Müşteri derinleştirme çalışmalarının çok boyutlu olarak yürütülmesinin sağlanması,
• Şirketin karlılık ve kazancını arttırmaya yönelik süreç ve ürün geliştirme çalışmalarının tasarımının yapılması,
• Hizmet Kalitesine paralel müşteri memnuniyetinde sürekliliği sağlanması
• Kurumsal Müşteri şikayetlerinin takip edilmesi ve sonuçların paylaşılması,
• Kurumsal müşteri faturalarının takip edilmesi,
• Operasyonların kurumsal müşteri ile yapılan kontrat koşullarına uygunluğunun takip edilmesi,
*Kurumsal müşterilerin yönetimini yapabilecek.
*Satış alanında en az 1 sene tecrübesi olan, GSM sektöründe tecrübe tercih
sebebidir
*Ekip çalışmasına yatkın,
*İlçe ve bölgesel saha satış çalışmaları yapabilecek,
*Kurumsal satış alanında kariyer hedefleyen,
*İletişim becerileri ve ikna kabiliyetine güvenen,
*Insan ilişkilerinde başarılı, diksiyonu düzgün
*Dış görünümüne özen gösteren,
*B sınıfı ehliyeti olan ve aktif araç kullanabilen
*Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış veya en az 2 yıl tecilli
Bay/Bayan takım arkadaşları arıyoruz