Pazar araştırması yapılması ve Pazar araştırmasında, Şirket yönetici ve Retail müdürüyle hedef müşteri belirlenmesindeki gerekli ön çalışmaları yapmak,
Belirlenen müşterileri Pazarlama planları doğrultusunda farklı iletişim yöntemleriyle (Telefon, mail-mailin, Referas işbirlikçiler) toplantı alınmasını sağlamak,
Müşteri ziyaretinden sonra maksimum ilk iki gün içinde şirket içinde toplantı organize edip, toplantı tutanağının hazırlanması ve delege edilmesini sağlamak,
Müşteri briefinden sonra, müşterinin ajanstan beklediklerini, ajanstaki stratejik planlama sorumluları ve destek departmanlarıyla birlikte, müşterinin ihtiyacına yönelik hizmetlerin belirlenmesi, bütçesinin oluşturulabilmesi için debrief çalışmayı hazırlamak ve sunmak,
Yeni firmalar ile çalışma kondisyonları belirlemek ve yazılı olarak onaylatmak,
Yeni alınan projelerin mevcut yapıya sağlıklı entegrasyonunun sağlanması, proje kurulumu için gerekli bütün proje sürecini planlamak,
Hizmet verilen markaların iş hedeflerini ve pazarlama planlarını öğrenip; ihtiyaçları tanımlayan müşteri brief’ini almak; tüm iletişim faaliyetlerinin, markanın hedefleri doğrultusunda ilgili departmanlarla projelenmesi ve bütçelemesini sağlamak,
Pazar gerçeklerine hakim olmak adına planlı saha ziyaretleri yapmak.
POP, basılı malzemeler, stant, tekstil gibi ürettirilecek işlerle ilgili bilgi sahibi olmak.
Yüksek verimlilik de iş üretilmesi için gerekli teknik yapıyı güncelleştirmek ve yönetimden talepte bulunmak.
Aranan Nitelikler
En az Lise mezunu (tercihen Yüksek Okul veya Üniversite mezunu) olmak,
Benzeri pozisyonlarda en az 5 yıl çalışmış olmak,
İkna Kabiliyeti
Sonuç Odaklılık
Ekip Yönetimi
Stres Yönetimi
Takım Çalışmasına Yatkınlık
İletişim Becerisi
Müşteri İlişkileri Yöneticisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar