TEZEL LOJİSTİK Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

İş tanımı

  • Müşteri teslimat ve randevularının takip ve kontrolü,
  • Randevu saatlerinin kontrol edilmesi ve sisteme işlenmesi,
  • Dağıtım yapan araçların takip edilmesi ve dönüşünde teslimat evraklarının kontrol edilip dosyalanması.
  • Günlük, haftalık ve aylık raporların hazırlanması,
  • Tedarikçi firma ile görüşme ve yazışmaları yaparak iletişimi sağlamak.

Aranan Nitelikler

Genel Nitelikler:

Lojistik Sektörünün En Değerli Markası Olan Şirketimiz Bünyesinde Görevlendirilmek Üzere;

  • Tercihen üniversitelerin mühendislik bölümlerinden mezun,
  • MS Office programlarını çok iyi derecede kullanabilen,
  • Sorumluluk bilinci yüksek, öğrenmeye ve gelişmeye açık,
  • Ekip çalışmasına uyum sağlayabilen ve iletişimi kuvvetli,
  • Planlama ve organizasyon yeteneğine sahip,
  • Müşteri ve çözüm odaklı çalışabilecek, iletişim becerileri güçlü,
  • İş takibi ve iş sonuçlandırma konusunda başarılı,
  • Analitik düşünme ve etkin sorun çözme becerisine sahip,
  • Diksiyonu düzgün,
  • Ümraniye, Maltepe, Kartal, Pendik, Tuzla, Gebze civarında ikamet eden,
  • Bay/Bayan.

 

Müşteri Temsilcileri aramaktayız.


Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma TEZEL LOJİSTİK
Sektör / Bölüm / Pozisyon Taşımacılık / Lojistik / Orta Düzey Yönetici