İş Tanımı
- Müşterilerle ilişkilerin yönetilmesi ve yeni iş fırsatlarının geliştirilmesi,
- Mevcut ve potansiyel müşterilere düzenli ziyaretlerle kendi ve firma hedeflerinin gerçekleşmesinin sağlanması,
- Yeni ürün/hizmetlerin satışının gerçekleştirilmesi ve yönetimi,
- Müşteri memnuniyetinin sağlanması ve garanti altına alınması,
- Ürün, servis ve çözümlerin müşterilerde konumlandırılması,
- Piyasa analizlerinin yapılması, alternatif satış kanallarının geliştirilmesi ve yönetilmesi.
Aranan NiteliklerBilişim/bilgi teknolojileri sektöründe faaliyet gösteren firmamızın Satış&Pazarlama Departmanı’nda Müşteri Yöneticisi görevinde çalışacak ekip arkadaşı arıyoruz.
- Tercihen üniversitelerin bilişim, satış, pazarlama vb bölümlerinden mezun,
- Müşteri ilişkileri yönetimi ve satışı görevinde minimum 2 yıl tecrübeli,
- Tercihen bilişim/bilgi teknolojileri sektöründe donanım, yazılım, hizmet ve altyapı projeleri satışında bilgili,
- Güçlü iletişim ve sunum becerilerine sahip, sonuç odaklı müzakere yeteneğine sahip,
- Dış görünümüne özen gösteren, diksiyonu düzgün,
- MS Office programlarını iyi düzeyde kullanabilen,
- Tercihen Anadolu yakasında ikamet eden/edebilecek
- (Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış)