Firmamız 2013 yılında kurulmuş olup, Mevcut 110 personeli ile Batı Karadeniz, Marmara ve Akdeniz Bölgesi'nde 1500'den fazla firmaya İş Sağlığı ve İş Güvenliği Hizmetleri ulaştırmaktadır. Standart OSGB hizmetlerinin yanında çok uluslu projelere iş güvenliği ve iş sağlığı taahhüt ve danışmanlık hizmetleri de işleyiş kapsamımızın içerisinde yer almaktadır.
Firmamız Zonguldak ve İzmir Ofisinde görevlendirilmek üzere aşağıdaki özellikleri taşıyan Mali ve İdari İşler Yardımcısı aranmaktadır.
Teknik Beceriler
* Üniversitelerin İşletme, İktisat, Maliye ve ilgili bölümlerinden lisans veya ön lisans mezunu,
* En az 5 yıl deneyimli,
* 45 yaşını aşmamış,
* Hizmet sektöründe muhasebe konularında uzmanlaşmış,
* Genel Muhasebe, Maliyet Muhasebesi ve vergi uygulamalarına vakıf,
* Vergi, SGK, Bütçe ile Satış, Stok, Finans, Cari Uygulamalar, Tahsilat takibi ve raporlaması yapabilen,
* Ms Office Programlarına iyi derecede Hâkim,
* Bilgisayarlı muhasebe bilgisine sahip,
* KOSGEB destekleri hakkında uygulama tecrübesine sahip,
Kişisel Beceriler
* Araç kullanmayı bilen,
* Esnek çalışma saatlerine uyumlu,
* Kişisel bakımına ve dış görünümüne önem veren,
* Sözlü, yazılı ifade ve temsil yeteneği gelişmiş,
* Diksiyonu düzgün,
* Güçlü iletişim ve ikna yeteneğine sahip,
* Takım çalışmasına yatkın,
* Sürekli gelişime ve öğrenmeye açık
* Organizasyon yeteneği gelişmiş,
* Planlı ve programlı çalışmaya ve sorumluluk duygusuna sahip,
* Hedef, çözüm ve sonuç odaklı,
* Seyahat engeli olmayan,
* Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış,
* Zonguldak veya İzmir illerinde ikamet eden veya edebilecek (Lütfen çalışmak istediğini ili ve/veya illeri belirtiniz),
Bay-Bayan muhasebe Uzmanları aranmaktadır.
İş Tanımı
* Hizmet faturalarının kesilmesi ve takibi,
* Müşteri alacakarının takip edilmesi ve tahsilatların yapılması,
* Personel masraf formlarının haftalık olarak kayıtlara alınması,
* Bankacılık işlemlerinin yürütülmesi,
* Şirket içi satınalmaların gerçekleştirilmesi,
* Müşteriden gelen mutabakat, cari hesap ekstresi ve makbuz gibi taleplerin cevaplanması,
* Nakit akışı takibinin yapılması,
* Bütçe ve planlamalarda rapor sunulması,
* Muhasebe evraklarının düzeninin sağlanması,
* SGK ve özlük haklarının takibinin yapılması,
* Vergi ödemelerinin takibi ve bütçelendirilmesi,
* Dönem Sonu İşlemleri yapılması
* Kurumsal ilişkilerin takip edilmesi (Vergi Dairesi, Ssk, Ticaret Sicili, vs.)
* Resmi muhasebe ile ilişkileri yürütmek.